REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.meskimagnetyzm.pl prowadzony jest przez Mariusz Soboczyński.
  2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień, płatności, dostarczania treści cyfrowych, a także prawa i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy.
  3. Złożenie zamówienia w sklepie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

§2. DEFINICJE

  1. Sprzedawca – właściciel sklepu internetowego.
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna składająca zamówienie.
  3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą.
  4. Produkt – ebook (treść cyfrowa), oferowany w sklepie i dostarczany drogą elektroniczną.
  5. Zamówienie – umowa zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, dotycząca zakupu produktu cyfrowego.

§3. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Do korzystania ze sklepu i odbioru ebooka niezbędne jest:
  2. a) dostęp do internetu,
  3. b) urządzenie z przeglądarką internetową,
  4. c) aktywne konto e-mail,
  5. d) program do odczytu plików w formacie PDF (lub innym wskazanym w opisie produktu).
  6. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie warunków technicznych umożliwiających odbiór i odczytanie pliku.

§4. ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚCI

  1. Zamówienia można składać 24/7 poprzez stronę internetową sklepu.
  2. Wszystkie ceny produktów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (jeśli obowiązuje).
  3. Płatność za produkt jest dokonywana z góry, za pośrednictwem dostępnych metod płatności online.
  4. Po prawidłowym zaksięgowaniu płatności, ebook zostaje automatycznie wysłany na adres e-mail podany przez Klienta podczas składania zamówienia.
  5. Klient zobowiązany jest do podania poprawnego i aktywnego adresu e-mail. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostarczenia pliku w przypadku błędnie podanego adresu.

§5. DOSTARCZENIE PRODUKTU CYFROWEGO

  1. Ebook dostarczany jest w formie elektronicznej – jako link do pobrania lub bezpośredni załącznik w wiadomości e-mail.
  2. Dostawa ebooka następuje automatycznie po zaksięgowaniu płatności i trwa zwykle kilka minut.
  3. W razie braku wiadomości e-mail z produktem w ciągu 1 godziny od opłacenia zamówienia, Klient powinien sprawdzić folder SPAM/Oferty lub skontaktować się ze Sprzedawcą.
  4. Klient powinien zapisać plik na swoim urządzeniu – Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jego utratę po skutecznej dostawie.

§6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Na podstawie art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku treści cyfrowych dostarczanych drogą elektroniczną, jeśli świadczenie rozpoczęło się za jego wyraźną zgodą i po poinformowaniu o utracie prawa odstąpienia.
  2. Kupując ebooka, Klient wyraża zgodę na jego natychmiastową dostawę po płatności, co skutkuje utratą prawa do odstąpienia od umowy.

§7. REKLAMACJE

  1. Reklamacje można zgłaszać drogą mailową na adres: meskimagnetyzm@interia.pl].
  2. Reklamacja może dotyczyć m.in. niedostarczenia ebooka, błędów w pliku lub niemożliwości jego otwarcia.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, ebook zostanie ponownie wysłany lub udostępniony Klientowi w innej formie.

§8. PRAWA AUTORSKIE

  1. Ebooki sprzedawane w sklepie stanowią utwory chronione prawem autorskim.
  2. Zakup ebooka uprawnia wyłącznie do jego osobistego użytku. Zabronione jest dalsze kopiowanie, udostępnianie, rozpowszechnianie i odsprzedaż bez pisemnej zgody autora.

§9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
  2. Dane przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz Polityką prywatności sklepu.
  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

§10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej sklepu i może być pobrany lub zapisany przez Klienta.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu – zmiany nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.